martes, 1 de marzo de 2016

Benvidos ao meu blog

BENVIDOS AO MEU BLOG

Ola e benvidos ao meu blog, este blog chámase Paisaxes de Ferrolterra e trata sobre as preciosos lugares que hai na comarca. Se vos interesa este tema estarei encantada de contarvos como son esas preciosas paisaxes que hai en Ferrolterra. Hai moito de que falar pero hoxe nos vos contarei nada sobre as paisaxes, hoxe so quería darvos a benvida ao meu blog, contarvos un pouco de que vai a ser e dicirvos que se vai a falar de: Fene, Neda, Cerdido, Narón e moitas máis.
No sei se será nese orde pero falarei de todas esas comarcas por exemplo de Neda: poido falar da Rúa Real, Monte de Ancos, a Fervenza, ect e non vos vou contar todo nunha mesma entrada, pero para iso teredes que visitarme.
Bueno non vos vou dicir todo porque se non...estou quitando interese por el.
Ao mellor poño fotos e algún que outro vídeo, pero aínda non o sei. Se ledes o meu blog o saberedes pero se non vos queraderes sen sabelo.
Ai! así falando do tema, sabedes onde esta Ferrolterra? Está en Galicia,  A Coruña.
Vouvos describir un pouco como é Ferrolterra, é un lugar con moita vexetación, moi húmido, chove moito, non fai nin moito frío, nin moita calor é un lugar costeiro por algunhas zona.
So quería dicirvos que estades invitados a ver o meu blog cando queirades se vos interesa coñecer Ferrolterra. Para a seguinte entrada falarei dun concello chamado Neda.
Un saúdo e ata a seguinte entrada e espero que me visitedes pronto.

Ningún comentario:

Publicar un comentario